Skip to content
Menu
Assassin’s Creed
  • Filmy
    • Assassin’s Creed: Lineage
    • Assassin’s Creed Ascendance
    • Assassin’s Creed Embers
    • Assassin’s Creed
  • Hry
    • Hlavní hry
    • Vedlejší konzolové hry
    • Ruční konzolové a mobilní hry
    • Zrušené hry
  • Knihy a komiksy
    • Knihy
    • Komiksy
Assassin’s Creed

Subjekty a výcvikové programy

Známé subjekty

Subjekt 0: Aileen Bock (v rámci projektu Surrogate)

Subjekt 1: neznámý mužský potomek Aveline de Grandpré, 1980-1981.
Do Animu poprvé usednul na konci roku 1980. Testování se podroboval pouze do ledna 1981. Poté, co znovu prožil životy jiných předků, byl pověřen, aby znovu prožil vzpomínky Aveline z 18. stol., kdy se nacházela v New Orleans. Jeho spojení s Animem se však bohužel rychle destabilizovalo a muž utrpěl záchvat, který měl za následek jeho smrt.

Subjekt 2: Dr. Warren Vidic, 1981.
Po neúspěchu Subjektu 1 se Vidic osobně dobrovolně přihlásil jako další subjekt Animu, aby udržel projekt v chodu. Absolvoval čtyřhodinové sezení v Animu, kde znovu prožil životy dvou předků. První předek se nacházel v Maďarsku v 18. století a druhý předek byl jeden z popravčích Johanky z Arku v roce 1431, Geoffroy Thérage.

Subjekt 4: Daniel Cross, 1983. 
Abstergo v roce 1983 uneslo jedenáctiletého osiřelého chlapce, Daniela Crosse, jenž je pravnukem asasína Nikolaje Orelova a udělalo z něj subjekt pro testování Animu. Během procházení jeho genetických vzpomínek mu Dr. Vidic provedl operaci, při níž vymazal velkou část jeho vzpomínek a nahradil je nevědomým popudem přidat se k Bratrstvu asasínů, najít jejich Mentora a zabít jej. Subjekt 4 sloužil Abstergu dlouhá léta. Poté, co chlapec dospěl, jej vypustili do civilizace a nechali jej naplnit své poslání.

Subjekt 12: blíže neidentifikovaný jedinec v nezjištěné době.
Tento subjekt byl předkem člověka, který se podílel na Filadelfském experimentu (projekt Rainbow), jenž se odehrával v roce 1943. Při tomto projektu bylo zničeno Jablko Ráje. Abstergu se podařilo Jablko znovu zrekonstruovat, a to právě díky obnoveným datům, ke kterým se dostali za pomoci tohoto Subjektu.

Subjekt 14: neznámý muž, který měl velké problémy s Efektem prolínání.

Subjekt 15: blíže neidentifikovaná těhotná žena, 2010.
Ženu Abstergo uneslo a donutili ji usednout do Animu. Bohužel se ale zjistilo, že je těhotná, s čímž si Animus nedokázal poradit. Byl zmatený z jejího plodu, díky čemuž docházelo k současnému zobrazování vzpomínek jak ženiných, tak vzpomínek plodu. Žena zakrátko začala trpět silným Efektem prolínání a Abstergo se ji zbavilo způsobem, kterým se zbavovali všech již nepoužitelných Subjektů – shozením do řeky.

Subjekt 16: Clay Kaczmarek, 2011.
Claye Abstergo uneslo a dosadilo do Animu, aby jim našel polohu jednoho z Jablek ráje, kdy tato sezení v Animu častokrát absolvoval po několik dní vkuse. Dr. Vidic nakonec zjistil, že Clay je přímý potomek Adama, jednoho z prvních členů rasy Isu. Toto bylo pro Abstergo velkým objevem, neboť přišli na tajemství ssasínů a První Civilizace.  Clay měl od mala psychické problémy a množství času stráveném v Animu jeho duševnímu stavu příliš nepomohlo. Naopak, jeho psychický stav se velice zhoršil, až nakonec spáchal sebevraždu. Po jeho smrti se však uchovala v Animu Clayova umělá inteligence, jež později pomohla svému nástupci, Desmondu Milesovi.

Subjekt 17: Desmond Miles, 2012
Templářům se podařilo odchytnout Desmonda Milese a označují jej jako Subjekt 17. Jeho pokrevní linie spojená s asasíny je pro Templáře velice důležitá. Abstergovým cílem totiž bylo s pomocí Ezia, pokrevního předka Desmonda, získat mapu, podrobně popisující jednotlivé Úlomky ráje, což se jim nakonec podařilo. Desmond však poté díky Luci Stilmann uniká z Absterga a přidává se k Bratrstvu asasínů, kteří mají svou základnu v Itálii. 

Rehabilitační centrum Nadace Abstergo, Madrid, 2016:
V tomto roce využívá Abstergo hned několik předků asasínů k testování a experimentování. Mezi tyto subjekty patří i Callum Lynch, který nakonec později všechny vede při útěku z Absterga.

Dne 14. prosince 2012 byl Dr. Vidic zabit Desmondem Milesem v zařízení Abstergo v Římě za pomocí Eziova Jablka ráje. Přestože Abstergo ztratilo předního světového odborníka na genetickou paměť a průkopníka Animu, má Abstergo v plánu v dalších fázích projektu Animu  pokračovat dle plánu s Davidem Kilkermanem, jenž je nyní ředitelem Absterga Industries.

Výcvikové programy

VÝCVIKOVÝ PROGRAM ANIMI

Dr. Vidic neotálel a po útěku Desmonda Milese a Lucy Stillmanové z Absterga, začal pracovat na tvorbě výcvikového programu Animi. O co šlo? Tento prozatím tajný plán spočíval v tom, že se vybraní zaměstnanci Absterga ve výcvikovém programu mohli naučit bojovat proti Bratrstvu asasínů. V rámci výcviku si zkoušeli různé druhy soubojů i volný běh.

První fáze tréninku spočívala v prožívání vzpomínek kdysi významných templářů nebo jiných jedinců, kteří nepatřili k asasínům. Jednalo se o prožitky lidí, kteří žili v renesančním období. Následně zaměstnanci společně trénovali ve virtuálních soubojích. Druhá fáze výcviku vypadala obdobně, pouze doba a prostředí se změnilo. Výcvik probíhal v 15. století a v Otomanské říši. 

VIRTUÁLNÍ VÝCVIKOVÝ PROGRAM ANIMU

Rebecca Crane, členka Bratrstva asasínů, vytvořila virtuální program pro Animus a přidala ho do verze 2.01. Jednalo se o cvičené mise, ve kterých si Desmond Miles mohl zkoušet volný běh, ale i souboje a různé techniky zabíjení, přičemž vše se odehrávalo v neutrálním prostředí.

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

NEJNOVĚJŠÍ STRÁNKY

– Kdo byli asasíni?
– Předchůdci asasínů
– Předci asasínů
– Bratrstvo asasínů

Byly upraveny MÍSTA v Assassins Creed 1.

HLAVNÍ INFORMACE

Kdo byli Asasíni?
Kdo byli Templáři?
Animus
Úlomky Ráje

Rubriky

  • Nezařazené
  • Novinky z herního světa
  • Novinky z tohoto webu
  • Novinky ze seriálového světa

SLEDUJTE WEB NA FACEBOOKU

©2025 Assassin’s Creed | Theme: Wordly by SuperbThemes