Skip to content
Menu
Assassin’s Creed
  • Filmy
    • Assassin’s Creed: Lineage
    • Assassin’s Creed Ascendance
    • Assassin’s Creed Embers
    • Assassin’s Creed
  • Hry
    • Hlavní hry
    • Vedlejší konzolové hry
    • Ruční konzolové a mobilní hry
    • Zrušené hry
  • Knihy a komiksy
    • Knihy
    • Komiksy
Assassin’s Creed

Časová osa

1943

únor
Britského asasína Eddieho Gorma zajali templáři, aby měli k dispozici subjekt na otestování die Glocke, raného předchůdce Animu.

 

 

_____________________________________________________________________________________

říjen
Projekt Rainbow (jinak řečeno projekt Filadelfia či Filadelfský experiment) selhal. V tomto projektu spolupracovalo Bratrstvo asasínů a Řád templářů na změně minulosti. Chtěli tak zabránit hrůzám, ke kterým došlo během druhé světové války. Projekt však skončil v momentě, kdy loď USS Eldridge, na které pokus probíhal, se začala na 18 minut svému okolí zobrazovat v podobě svého „budoucího já“. Při tomto projektu bylo použito Jablko Ráje, které z něj vzešlo značně poškozené. Po tomto nezdaru všichni začali jakékoliv hrátky s časem považovat za příliš nebezpečné.

1952

Clinton B. Rosenburg napsal dopis společnosti Abstergo Chemicats, kterou tímto informoval o práci Linuse Paulinga, který se zabýval trojitou šroubovicí DNA. Od této doby se Abstergo začalo věnovat genetice.

1976

Díky nedávného objevu trojité šroubovice DNA doktor Warren Vidic začal připravovat plány budoucího Animu.

1977

Asasín William Miles ukradl z Absterga kopii plánu Animu a následně je předal asasínské buňce nacházející se v ruském Protvinu. Tímto umožnil Bratrstvu asasínů, aby začali pracovat na vlastní technologii. Od tohoto roku již docházelo k vývoji Animu na dvou rovinách – asasínské a templářské. Asasínům se však daří vyvíjet Animus velmi pomalu, jelikož nemají přístup k žádnému předchozímu výzkumu.

1978

Abstergu se podařilo sestavit první zařízení, kterému se již dalo oficiálně říkat Animus. Zároveň s tímto vznikl obor zaměřující se na zkoumání genetických vzpomínek, zakódovaných v DNA.

1980

Abstergo poprvé použilo svůj Animus verze 1.0 na lidském uživateli a označili jej jako Subjekt 1. V té době bylo užívání Animu velmi nebezpečné a bolestivé a muž označován za Subjekt 1 na následky použití Animu zemřel. Dr. Warren Vidic se poté dobrovolně přihlásil jako Subjekt 2 a začal prozkoumávat vlastní geneticky zakódované vzpomínky.

1980 - 1981

Vznikl projekt Surrogate (neboli Náhradník), v rámci kterého se Aileen Bock pokoušela zjistit, zda uživatel Animu může sledovat vzpomínky někoho, kdo není jeho předkem. Projekt se však rychle ukončuje, jelikož Aileen experimentovala se zařízením sama na sobě a přivodila si závažná zranění.

1983

Abstergo zajalo asasína Amerického původu, Daniela Crosse a označili jej za Subjekt 4.

1985

Abstergo oficiálně uznalo, že pracují na projektu Animu a model, jež toho roku vyvinuli, nesl kódové označení Animus 1.09.

1991

Po roce 1977, kdy se Williamu Milesovi podařilo ukrást kopii plánů Animu, se až nyní, v roce 1991, podařilo asasinské buňce v Protvinu sestavit svůj první Animus! Projekt vedla Ruská asasinka Medeja Voronina, která nakonec měla na svědomí mnoho asasinských životů, kteří vlivem vedlejších účinků prvotního testování tohoto Animu zemřeli. Stalo se tak následkem psychických nemocí, což byl tehdy hlavní vedlejší účinek používání Animu. Nakonec do Animu usedla sama Medaja. Ta ale smrtící účinky také nezvládla a zešílela. O skoro 23 let později ji její dcera Galina zabila, aby tím ukončila matčino trápení.

2000

V tomto roce se Abstergu podařilo vývoj Animu dostat do takové fáze, že začal mít konečně podobu židle. K provozu ale vyžadovala spoustu externí kabeláže, aby správně fungovala. Tuto verzi Animu použil v listopadu i Daniel Cross po svém návratu do pobočky Absterga ve Filadelfii. Trefně jej nazvali Animus model 2000.

2002

Abstergo vyvinulo stabilnější model zvaný Animus 1.28. Jeho interface byl navíc pozměněn tak, že prožitky, kterými uživatel procházel, připomínaly spíše už videohru. Tuto verzi testovalo několik subjektů zároveň. I mezi nimi byl Daniel Cross jakožto Subjekt 4.

2011

Po téměř deseti letech Abstergo na Animu udělalo pár menších kosmetických změn. V podstatě se však ale stále jednalo o Animus 1.28. Abstergo uneslo asasína s Italským původem, Claye Kaczmareka a označili jej za Subjekt 16, který tuto verzi Animu testoval.

2012

Templářům se podařilo odchytnout Desmonda Milese a označili jej jako Subjekt 17. Toto znamenalo pro templáře velký úspěch, neboť mohli pokračovat ve zkoumání předků přímo z pokrevní linie.

_____________________________________________________________________________________

Na Bratrstvo asasínů čekal v tomto roce také jeden veleúspěch. Díky Rebecce Crane a špionce nasazené v Abstergu, Lucy Stillmanové, se jim konečně podařilo sestavit dostatečně upravenou a vylepšenou verzi Animu. Tento Animus měl tvar židle a nazvali jej jako Animus 2.0. Rebecca jej však mateřky oslovovala jako „děťátko“. Asasíni tento Animus postupně během roku ještě vylepšovali, až v prosinci vznikla verze Aimus 3.0.

_____________________________________________________________________________________

Tento rok byl obzvláště úrodný! Abstergo založilo výcvikový program Animi, který zaměstnancům firmy umožňoval naučit se bojovým technikám, jenž by pak mohli použít v boji proti asasínům. 

2013

Abstergo začalo pracovat na novém projektu – Animus Omega, který měl umožnit kterémukoliv člověku zpřístupnit geneticky zakódované vzpomínky jiného člověka. Toto bylo možné za pomocí spojení technologie Animu a nově objevené DDS technologie. Zakrátko se z tohoto projektu stal projekt na výrobu herní konzole, dostupné pro širokou veřejnost. Ke konci tohoto roku dceřiná společnost Absterga uzavřela dohodu s indickou společností MysoreTech, která poté na asijský trh uvedla Animus zvaný Brahman V.R., který byl poskytován veřejnosti a aniž by cokoliv veřejnost věděla, měl tento Animus funkci, prostřednictvím které stahoval geneticky zakódované vzpomínky jeho uživatele na cloudové uložiště Abstergo Cloud.

2014

Vznikl projekt Helix. Další projekt firmy Abstergo. Tato cloudová verze Animu zřístupňuje veřejnosti geneticky zakódované vzpomínky bez toho, aniž by museli fyzicky užívat konzoli. Vzpomínky, které jim však poskytuje, jsou upravené a šité na míru tak, aby v nich templáři vždycky vzešli v dobrém slova smyslu. V tomto projektu opět pokračuje Abstergo ve svých záměrech a nadále stahuje genetické vzpomínky uživatele. Důvodem je najít lidi, jejichž předkové se nějak zapletli s Úlomkem Ráje, asasíny, templáři či Předchůdci.

Bratrstvu asasínů se do Helixu podařilo nahackovat a mohli tak oslovit lidi, kteří s asasíny sympatizovali.

2014 - 2015

Abstergo vypustilo na severoamerický trh verzi Brahmanu V.R., kterou nazvali jako Animus V.R. Tato technologie se velmi rychle rozšířila, jelikož byla dostupná v mnoha cenových relacích, a tudíž si ji mohl pořídit opravdu každý. Na trhu to byl tehdy obrovský trhák. 

2015

Asasíni pod dohledem Kodyho Adamse v San Diegu vyrobili novou verzi Animu, kterému přezdívali „Rudý jezdec“. Tento Animus měl jednu obrovskou výhodu – mohl být napájen pomocí baterií, a tudíž jej lze brávat s sebou i na cesty.

2016

Několik pracovišť Absterga se podílelo na vývinu nové verzi Animu. Verzi, která by byla vysoce imerzní a umožnila adekvátní fyzické reakce. Nakonec vyvinuli dvě verze Animu – Animus 4.3. a Animus 4.35. U obou už výzkum pokročil natolik, že poprvé již není třeba v zařízeních sedět. Židli nahradil postroj, do kterého je uživatel zavěšen. Výhodou bylo, že postroj se dokázal mnohem rychleji napojit na signály z nervových drah člověka, díky čemuž si uživatel mohl užít ničím nenarušený požitek a navíc se mohl při synchronizaci reálně pohybovat. Bohužel, jednu vadu na kráse tento Animus měl. U použití verze Animu 4.3 bylo zapotřebí lumbální punkce. Jediným rozdílem mezi těmito dvěma Animy je to, že u verze Animus 4.35 toto nebylo zapotřebí. Lumbální punkci nahrazovala helma a exoskelet, což Abstergu umožňovalo do nich usazovat nezletilé participanty.

_____________________________________________________________________________________

Někdejší zaměstnanec Absterga, Sebastian Monroe ukradl cennou technologii Animu a s ní spojený i veškerý výzkum. Na základě toho Sebastian vyrobil Animus, který umožnil několika uživatelům, aby prožívali jednu a tutéž simulaci za předpokladu, že mají předky se společnými vzpomínkami. 

2017

V madridské pobočce Absterga vyvinuli model Animu, zvaný Animus HR-8. Tento Animus měl tvar sarkofágu, dal se poskládat a tím pádem jej bylo možné nosit jako „kufřík“. Novinkou navíc bylo, že epidurální spojení nahradilo hematologické, což Animu nyní umožňovalo posílat data nejen do mozku, ale do každého orgánu uživatele.

_____________________________________________________________________________________

Layla Hassan se rozhodla, že na vlastní pěst modifikuje Animus HR-8, což se ji nakonec podařilo a ve svém novém Animu byla nyní schopna procházet geneticky zakódované vzpomínky všech, jejichž DNA měla k dispozici, což ji umožnilo ponořit se do zcela nové úrovně synchronizace! Navíc se ji díky tomuto dařilo používat i poškozené DNA, což bylo něco, s čím si doposud předchozí Animy ještě vůbec nedokázaly sami poradit. Třešničkou na dortu tohoto Animu je jeho schopnost pracovat se dvěma různými sadami DNA zároveň. Laya se nakonec rozhodla z Absterga utéct a přejít na stranu Bratrstva asasínů. A svůj výtvor si samozřejmě nezapomněla vzít s sebou.

2018

Layla dál pokračovala na modifikaci svého Animu a zlepšovala jeho výkon. Propojila jej s knihami a zbraněmi, což ještě víc upevnilo uživatelům zážitek. Navíc se podařilo opět snížit riziko desynchronizace. Nyní již uživateli stačí k použití Animu pouze helma připojená na počítač, který zpracovává data. Layla tento model pojmenovala jako Animus HR-8.5 Beta.

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

NEJNOVĚJŠÍ STRÁNKY

– Kdo byli asasíni?
– Předchůdci asasínů
– Předci asasínů
– Bratrstvo asasínů

Byly upraveny MÍSTA v Assassins Creed 1.

HLAVNÍ INFORMACE

Kdo byli Asasíni?
Kdo byli Templáři?
Animus

Rubriky

  • Nezařazené
  • Novinky z herního světa
  • Novinky z tohoto webu
  • Novinky ze seriálového světa

SLEDUJTE WEB NA FACEBOOKU

©2023 Assassin’s Creed | Theme: Wordly by SuperbThemes
Na našich webových stránkách používáme soubory cookie, abychom vám poskytli co nejrelevantnější služby tím, že si zapamatujeme vaše preference a opakované návštěvy. Kliknutím na tlačítko "Přijmout vše" souhlasíte s používáním VŠECH souborů cookie. Můžete však navštívit "Nastavení souborů cookie" a poskytnout kontrolovaný souhlas.
Nastavení cookiesPřijmout vše
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Vždy povoleno
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDélkaPopis
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
ULOŽIT A PŘIJMOUT