Fanouškům ze skupiny Access The Animus se podařilo rozluštit jazyk předchůdců lidí v Assassin’s Creed Valhalla. Jako Rossetskou desku pro Isu použili několik přeložených textů, které má Layla, hrdinka ze současnosti, na svém počítači společně se zprávou, že jde o předka indoevropských jazyků a znaky, které můžete vidět na mnoha místech v AC: Valhalla, nejsou tedy jen snůžkou náhodných symbolů , ale propracovaným jazykem, který se pyšní vlastní abecedou, větnou skladbou, časováním, gramatikou, ustálenými slovními spojeními a dokonce i několika formálními styly. Musíme uznat, že designér Ubisoftu, Antoine Henry, který jazyk vymyslel, svou práci skutečně neodfláknul a vytvořil něco bravurního.
Pokud ovládáte angličtinu, nabízím vám shlédnout video, kde lidi ze skupiny Access The Animus vysvětlují některé ze svých překladů. Fanoušsci z Access The Animus se také nechali slyšet, že v budoucnu chystají další videa, ve kterých přeloží další doposud nepřeložené texty např. ty, které se nachází na různých fyzických předmětech ze sběratelské edice AC: Valhalla.